26 sierpnia 2013

motoKreatywni - konkurs dla Czytelników


Kiedy kilka tygodni temu zapowiadałem, że sierpień na blogu będzie mocno motoryzacyjny, ktoś z Czytelników zauważył, że samodzielne naprawy auta to jedno, ale znajomość "sztuczek" bardzo wiele ułatwia. W związku z tym postanowiłem zorganizować mały konkurs kreatywny.
Jak poradzić sobie z zapieczonymi śrubami w kole? Jak usunąć gwint złamanej śruby? Co zrobić, aby zdjąć zardzewiały bęben z koła? Z pewnością każdy z Was ma w zanadrzu jakieś kreatywne pomysły na radzenie sobie w takich trudnych sytuacjach. Podzielcie się nimi, a otrzymacie szanse na wygranie atrakcyjnych nagród:

Szczegóły konkursu znajdziecie w zakładce KONKURS - motoKreatywni. Jesteście gotowi? Pan Fleks już "przymierzył" kombinezon - jest naprawdę gustowny! ;-)


1 komentarz:

  1. Witam.


    Dotarły do mnie klucze imbusowe, Które wygrałem w konkursie i muszę powiedzieć że ich jakość jest naprawdę na wysokim poziomie. Zaraz jak przyszły zacząłem je testować. Do tych czas miałem do czynienia tylko z narzędziami chińskimi i marketówkami, jak wiadomo ich jakość zostawia wiele do życzenia. Jak używałem imbusów za ok 10 zł to po kilku śrubach robiły się okrągłe, tutaj na razie tego nie zaobserwowałem. Spisują się dobrze, a możliwość pracy pod kątem może się przydać przy pracach w trudno dostępnych miejscach, Teraz przed każdym zakupem narzędzi, zastanowię się czy nie dołożyć i zainwestować w dobrą markę, ponieważ jest różnica w jakości.


    Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Blog został przeniesiony na www.PanFleks.pl. Jeśli masz ochotę wziąć udział w dyskusji, zapraszam pod nowy adres.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...