tag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post2875585597669080594..comments2023-08-22T15:52:04.648+02:00Comments on Blog dla majsterkowiczów - Pan Fleks: Jak usunąć wgniecenia z karoserii? motoKreatywni, patent No.4Pan Fleks - blog dla majsterkowiczówhttp://www.blogger.com/profile/06208600326097337058noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post-12210489200257855252013-10-10T14:27:50.546+02:002013-10-10T14:27:50.546+02:00Aleksander, podeślij, proszę adres do wysyłki zest...Aleksander, podeślij, proszę adres do wysyłki zestawu kluczy ;-) Gratuluję patentu! ;-)Pan Fleks - blog DIYnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post-53525880325006028742013-09-26T12:21:50.090+02:002013-09-26T12:21:50.090+02:00Panie Fleks proszę sprawdzić pocztę :) Dwie ważne ...Panie Fleks proszę sprawdzić pocztę :) Dwie ważne wiadomości poszły na nią od mnie.majster83noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post-55251870200863098742013-09-25T11:22:16.124+02:002013-09-25T11:22:16.124+02:00Jeżeli chcemy pomalować felgę i chcemy usunąć star...Jeżeli chcemy pomalować felgę i chcemy usunąć starą powłokę lakierniczą to zamiast używać szczotek drucianych czy tarczy lamelowej lepiej jest użyć tzw. krążka ściernego. Dzięki niemu usuwamy praktycznie samą farbę a nie metal.<br />Przy malowaniu felgi wygodne jest aby można było nią obracać. Można użyć do tego drewnianej tacy obrotowej (do nabycia m.in. w popularnym szwedzkim salonie meblowym). Aby można było położyć na niej felgę większej średnicy to dokręcamy do niej drewniane przełużenia (4 lub 6 szt.), które podtrzymają felgę na rantach.Wojtus_Snoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post-15763300838617489082013-09-24T12:32:15.041+02:002013-09-24T12:32:15.041+02:00Jeżeli wgnieceniu uległ element plastikowy, najczę...Jeżeli wgnieceniu uległ element plastikowy, najczęściej zderzak i nie doszło do pęknięcia, można takie wgniecenie usunąć przy pomocy opalarki lub ewentualnie mocnej suszarki do włosów. Należy z bezpiecznej odległości (żeby nie roztopić lakieru!) pogrzać wgniecione miejsce możliwie najbliżej najgłębszego miejsca. Po chwili podgrzany plastik powinien się na tyle rozszerzyć, że sam wyskoczy na swoje dawne miejsce. Można ewentualnie lekko pomóc popychając plastik od środka (o ile jest taka możliwość) lub użyć właśnie przyssawki, którą lekko wyciągniemy plastik. Jeżeli będziemy postępować ostrożnie, nie powinno być żadnych śladów "naprawy" ;)Aleksandernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2279602302197361610.post-68219791746249980342013-09-23T08:40:36.615+02:002013-09-23T08:40:36.615+02:00W starszych autach spotyka się czasami problem trz...W starszych autach spotyka się czasami problem trzeszczenia i stukania mechanizmu podnoszenia szyb. Na pierwszy rzut oka problem jest beznadziejny (powodem są luzy powstałe praktycznie na każdym elemencie ruchomym, a większość z nich jest nitowana) i pozostaje tylko wymiana mechanizmu na nowy - niekoniecznie... W swoim oplu rozwiązałem go skutecznie przez zastosowanie bardzo gęstego smaru (ja miałem akurat smar artyleryjski - bardzo bardzo gęsty) - smar wcisnąłem ręcznie w każde możliwe ruchome miejsce mechanizmu, poruszałem szybą w górę i w dół kilka razy a następnie ponownie podałem smar. Problem trzasków i stuków ustąpił w 100% - jeżdżę tak od miesiąca i póki co jest ok.robson24-78noreply@blogger.com